Sunday, August 28, 2011

මොකක්ද මේ සම්භාව්‍ය සංගීතය කියන්නේ??????



                     සම්භාව්‍ය කියන එකේ ඉංග්‍රීසි තේරුම classical නේ...මේ classical කියන එකට පෞරාණික කියලත් අර්ථයක් තියනවා නේ.මම මුලදී මේ බ්ලොග් පිටුවට classical සංගීතය කියල දැම්මට පස්සේ හිතුන එකෙන් මම බලාපොරොත්තු වෙන තේරුම එන්නේ නෑ කියල.එක හින්ද තම සිංහලෙන්ම සම්භාව්‍ය සංගීතය කියල දැම්මේ.
                                                             මේ කියන සම්භාව්‍ය සංගීතය මුළු ලෝකේ පුරාම විසිරිලා තියනවා.ඒ අතරින් අපේ රටෙත් එක ගොඩක් ජනප්‍රියයි.ලංකාවේ නම් මේකේ පුරෝගාමීත්වය හම්බ වෙන්නේ ප්‍රේමසිරි කේමදාස මාස්ටර් ට.ඊට අමතරව තව ගොඩක් ගයක ගායිකාවෝ ඉන්නවා.ඒ ය 
ගොඩක් දුරට අයිති වෙන්නේ 70,80 දශක වලට.වර්තමානයේ නම් ගොඩක්ම තරුණ තරුණියන් මේ සංගීතය අහන්න අස වුනාට ගායනා කරන්න අස වුනාට දැන් බිහිවෙන ගොඩක් ගීත නිර්මාණ වල මේ සම්භාව්‍ය  කියන එක දකින්න අමාරුයි.නමුත්  ඒ වගේ ගීත නෑ කියන්නමත් බෑ.ඒකට හේතුව කසුන් කල්හාර,ඉන්දිකා උපමාලි  වගේ අලුත් පරම්පරාවේ ගයක ගායිකාවෝ පිරිසක් ඉන්න එක.අපි හෙමින් සැරේ මේ ගැන අධෟයනය  කරමුකෝ.මීලග ලිපි වලින් මම එක එක ගායකයින් සහ සංගීත නිර්මාපකයින් ගැන විස්තර පල කරනවා..ඔයාල මගේ එක්ක ඉදි කියල මම බලාපොරොත්තු වෙනවා....

No comments:

Post a Comment

 
-